Monday 16 June 2014

KERAJAAN BN KEDAH Perabih Duit Rakyat Bina Airport Kedua !

Tak sangka Mukhriz anak Mahathir ini amat boros rupanya !

Dah elok2 ada Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim di Titi Gajah tu, dia teringin nak memprojekkan lagi duit rakyat untuk membina sebuah lagi lapangan terbang baru di Kulim.



Nampak ala-ala macam warak aja si Mukhriz ni, kat majlis Selawat Nabi hari tu ... Tapi, tak sangka, dalam hatinya ada agenda.

Selawat Selawat jugak bebbb!...

Projek Mega mesti kebas jugak ! ... Jangan terlewat, nanti melepas ! PRU14 dah dekat , belum tentu nak menang/kalah nanti ... Projek didahulukan, kroni diutamakan ! (Pepatah rasmi org UMNO!)

Buat apa lagi perlunya lapangan terbang di Kulim?

Kenapa teruk sangat pemikiran pemimpin Umngok ni? Membazir duit rakyat adalah kerja utama puak ni. Kalaupun dikata nak jadikan lapangan terbang kedua tu sebagai lapangan terbang kargo, mahupun lapangan terbang bertaraf antarabangsa, dah elok-elok sedia ada Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim (Titi Gajah - depan pintu rumah Mukhriz sendiri) tu, cubalah pertingkatkan lapangan terbang tu untuk dijadikan ianya bertaraf antarabangsa. Buat pa perlu buat lagi satu?

Rakyat Kedah sungguh berasa pelik dengan kegilaan melampau Mukhriz ni.

Duit yang nak digunakan untuk lapangan terbang di Kulim tu, sebaiknya disalurkan kepada rakyat, khususnya para pelajar dan pihak-pihak yang memerlukan , bukan dihabiskan dengan projek-projek membazir macam ni.

Rakyat Kedah yang curang dengan tidak mengundi Kerajaan PAS Kedah pada PRU13 lepas, sewajarnya kembali muhasabah untuk PRU14. Tolak secara total Umno BN dalam PRU14 nanti demi menyelamatkan wang dan harta rakyat!

Kembalikan Kedah kepada PAS yang terbukti selama 5 tahun memimpin Kedah, tidak pernah me'rogol' duit rakyat seperti yang Mukhriz lakukan ni. 

TakbiRRRR !!!!


1 comment:

  1. Inilah padahnya bila bawa orang yang tolak kerajaan Islam jadi pemerintah. Rakyat di ketepikan, projek mega dialu-alukan

    ReplyDelete